În ceea ce privește jocul celor doi actori, deși îmbrăcați elegant, arătând ca niște adulți serioși care știu ce fac cu viața lor, au reușit să fie credibili în comportamentul lor naiv, în joaca lor care ne-a făcut să-i privim ca pe niște copii stricați de duritățile și stângăciile de adult. Acest melanj al limitelor în care nu-ți dădeai seama dacă personajele sunt mai mult copii decât adulți sau mai mult adulți decât copii, pentru că erau și adulți și copii în același timp. Răzvan Mândruță a reușit un joc expresiv, nuanțat și cu intenție – în fiecare moment îți puteai da seama de poziția lui față de ce se întâmplă în relația cu Milka. Îl puteai cunoaște îndeaproape, căci îl trăda limbajul nonverbal, înțelegeai ce simte și ce gândește, chiar și când tăcea. Un minus important care poate fi ușor reglat este adaptarea volumulului vorbirii lui Răzvan la mișcare. Când se deplasează prin bile, din cauza zgomotului, nu mai auzim ce vorbește. Irina Artenii, în interpretarea Milkăi, a fost un contrapunct necesar pentru efervescența și imaturitatea lui Protasie. În schimb, Milka nu a fost atât de definită, iar intențiile ei erau adesea neclare. Textul clarifica anumite aspecte importante din viața Milkăi, dar nu suficient încât să ne dăm seama ce este cu această fată și ce vrea de fapt. Cu toate acestea, a reușit să creeze intimitate, să-l domine pe Protasie prin tăcere, priviri și mișcările delicate.