În centrul scenei, Maria-Luiza, cu părul despletit pentru prima și singura data în tot spectacolul, femeia sălbatică din interior, dansează de parcă ar vrea să urle cu fiecare parte a corpului. Denisa, mergând în cercuri disperate în jurul ei, cu punga de popcorn în mână, oscilează între a mânca și a arunca cu floricelele în cealaltă femeie, aproape ca într-o încercare să o reprime; vrea să o îngroape sub un munte de calorii. Pentru mine, această imagine prezintă o experiență familiară, un reper de empatie: încercarea de a-ţi îneca frustrările în mâncare.
Elementul sonor, care combină muzica originală cu fragmente de muzică clasică și cu o voce de amfitrioană cu dublă identitate și de maestru păpușar este de o expresivitate aparte, care susține perfect spectacolul. Deși la început vocea se aude rar, prezentând doar numele calupului de momente, pe parcursul spectacolului ea devine din ce în ce mai insistentă, ajungând să influențeze acțiunile de pe scenă. În timpul bătăliei pentru corpul perfect, vocea repetă și suprapune diverse trăsături, creând o cacofonie de big nose, small nose, big boobs, small boobs. Vocea devine aproape opresivă în acest moment, bombardând publicul cu informații în același mod în care femeile sunt bombardate în fiecare zi cu noi trenduri și noi standarde imposibile de frumusețe.
Bad Feminist este un spectacol care te face să râzi, să te minunezi și, pentru majoritatea femeilor, să te recunoști. Recomand spectacolul oricui vrea să vadă măiestrie prin dans și o reprezentare naturală a experienței de a fi femeie în secolul XXI.